Ångest

Jag har ångest inför hösten.
Ångest över att inte vilja börja skolan i november.
Ångest över att känna att jag måste börja om jag inte har något jobb.
Ångest över att jag förmodligen inte kommer ha något jobb.
Och om någon liten del av mig skulle vilja börja skolan skulle jag vilja börja om från början.
Inte komma i november när alla i klassen redan lärt känna varandra och jag kommer helt ensam och har missat allt roligt, exempelvis nollning osv.
Jag vet inte.
Ingen som har något jobb att erbjuda mig?

Och Linus nollning och skola börjar snart och han kommer inte ha så myckt tid för mig.
Vilket är okej men jag har vant mig vid att träffa honom varje dag nu på jobbet hela sommaren så det blir lite jobbigt.

Inte så muntert inlägg, men så får det bli ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0