I love västkusten

Vilken go helg!
I fredags efter jobbet åkte jag och Linus till lisberg och gick omkring och hade det gott i solen.
Sedan gick vi på bio och såg Sommaren med Göran. Och den var precis lika rolig och bra som man hade hört att den skulle vara!


På lördagen åkte vi ut till Amundön och solade och badade med Linus och hans familj. Vi klättrade i berg och jag stukade min tumme, det gör jätteont i den. Men förutom det så var det helt underbart!




Efter badet åkte jag upp till familjen på Tjörn och åt mumsig mat  (potatissallad, grillad kyckling, jättegod sallad ,hemmagjort vitlöksbröd och jordgubbar) och sov över där. Sedan åkte jag hem tidigt imorse, men tog innan det en sväng på stan och köpte mig en tunika.
Och nu har jag precis lagat heta räkor så jag har lite matlådor och jag sitter och tittar på  film, Bring it on, som går på tv.
Laddar batterierna och vilar upp mig inför en ny jobbvecka. Men nu är det bara 3 veckor kvar. Ska bli skönt att få lite ledigt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0