Min blogg suger!

Det är så tråkigt att skriva i min blogg (förmodligen att läsa den med!), jag har ju inget annat att skriva än ''idag har jag jobbat'' typ.

Imorgon ska jag i alla fall in till kulturkalaset en sväng och titta vad som händer. De har tydligen något så heter Bytiken. Man tar med gamla kläder man inte vill ha, byter in dom mot andra kläder de har fått in. Ska in dit och titta om det finns nåt intressant att byta till sig. En rolig idé i alla fall!


 Här är jag på väg hem efter jobbet. titta nu pratar jag om jobbet igen.

Nu ska jag titta på The hills. Min vanliga sysselsättning efter jobbet nu för tiden.
See ya, wouldn't wanna be ya! Ett nytt coolt uttryck som jag har lärt mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ju hört rykten om att du skall på Johan Palm ju!

2009-08-12 @ 22:15:25
Postat av: Anonym

det är ju från mig du lärt dig den, jobbigt att skriva ut det? /Linus

2009-08-13 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0