Sunday

Skönt att det är söndag och jag slipper känna att man ska till jobbet imorgon.
För jag har två veckors semester, yä!

Fick 12,5 timmars sömn inatt. Helt sjukt! Men ändå välbehövligt.
(Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv)

Nu har jag och mamma precis varit ute och tagit en promenad.
Egentligen ville jag inte men mamma sa att vinden ute kunde fungera som en naturlig hårtork för mitt nytvättade hår och det lät ju bra, så jag lät mig övertalas.
Så nu har jag fina små vågor i det, woho.

Pappa står nere i köket och gör lasagne, jag är jättehungrig och räknar ner minuterna.
Sedan ska jag sätta mig på bussen till Linusfinus.

Kommentarer
Postat av: sarah i växeln

åh vad skönt med semester lyckost! näst nästa fredag skall vi ut med bara tjejerna från jobbet, är du på?? den elfte borde det bli, klockan 20.00 hos marlena sen utgång på stan. woho följ med!!=)

2009-08-31 @ 17:58:30
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0