Krossat glas och våta kläder

Två av mina fina vinglas jag fick i studentpresent har gått sönder. Emmy råkade förstöra dom. Så fruktansvärt tråkigt.

När jag, mamma och pappa skulle kliva ur bilen idag när vi kommit hem så öppnade himlen sig och det började blixtra och åska. Och vi hade massa kassar och väskor som skulle bäras in i flera omgånger. Så när vi tillslut var färdiga var vi dyngsura. Bra fortsättningen på dagen liksom.
Undra vad mer som kommer gå emot mig idag?

Okej, nu till lite roligare grejer. Igårkväll hade vi det väldigt trevligt. Vi bowlade, och jag vann!! Hur nu det kunde komma sig. Jag låg under ganska mycket och hade själv räknat bort mig. Men sen fick jag in fyra strikes på raken och när tiden var ute hade jag vunnit.
Sen åkte vi hem till Niklas och umgicks och spelade spel. Alla var trötta men det var mysigt ändå!

  
   
  
                   


(Bilderna är inte tagna med min nya kamera)


Kommentarer
Postat av: Bellisen

Nämen hej du. Det va änna ett tagsen hurre du :)

2009-07-18 @ 21:28:54
URL: http://izabellea.blogg.se/
Postat av: -Milly-

Jag har frågestund i min blogg nu. Ställ gärna en fråga eller två!



Btw snygg blogg. Följa varandra via bloglovin'? ♥

2009-07-19 @ 09:32:57
URL: http://memilly.se
Postat av: marlena i växeln

haha grymt bra me 4 strikes!! nåt positivt på en ganska turbulent dag iaf!! hihi...köpa kamera köpa kamera köpa kamera...avundsjuk på era....hihi

2009-07-20 @ 17:03:17
URL: http://minnamarlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0