Packar

Nu håller jag på och packar inför Malmö. Jag och Linus ska dit i helgen och bo på hotell. Ska bli mycket mysigt.
Har rensat garderoben nu och även städat mitt rum och toaletterna i huset.
Och jag har åkt och ställt de sista av mina flyttkartonger  med köksgrejer på morfars vind så dom är redo så fort jag flyttar ut igen. När nu det blir...

Idag var förövrigt en seg dag på jobbet. Det var varmt och dålig luft och massa griniga människor som ringde in.
Höjdpunkten var dock den gamla farbrorn som ringde in från Kalmar och frågade om växeln satt i Göteborg, och när jag sa ja så sa han att han förstod det eftersom jag var så go och göteborgarna är så goa.


Här bjuder jag på en sommarbild tagen av Beccs när vi var och badade förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: limpan

fast du pratar ju iofs rikssvenska med kunderna.. inte som los reyes! :)

2009-07-02 @ 21:23:52
Postat av: Miss Magnusdotter

fin bild :)

2009-07-02 @ 21:43:10
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/
Postat av: sarah

wowowow cool bild!!

2009-07-03 @ 15:35:44
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0