Fredagsmys

Idag var det fredagsmys hos Nilla. Det var jag, Nea, Nilla och Nillas kompis Emilie som åt pizza, chips, cheeseballs och tittade på Män som hatar kvinnor.
Den var nästan bättre nu än första gången jag såg den. Nu störde jag mig inte riktigt lika mycket på alla detaljer från boken som dom hade missat i alla fall.
Sedan åkte jag till Linus. Jag hade egentligen tänkt möta upp tjejerna från jobbet i stan men min mobil dog så jag kunde inte få tag på dom och visste inte ens vart dom skulle..
Hur som helst så ska jag vara hos Linus hela helgen eftersom han är ensam hemma.
Så nu sitter vi och tittar på film och sedan ska vi se reprisen från Roast på Berns som gick i måndags. Linus missade ju det då. Och jag ser det gärna igen!




Kommentarer
Postat av: sandra

vad mysigt med fredagsmys m kompisarna:)

2009-09-12 @ 11:12:11
URL: http://sandrapostner.blogg.se/
Postat av: Nilla

tack för underbar kväll! :) <3

2009-09-12 @ 19:32:48
URL: http://nillus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0