Lite klagomål

Min granne som har rummet vägg i vägg med mitt spelar alltid hög musik som låter som den kommer från mitt rum. Väggarna är nämligen tunna som papper. Och hans högtalare verkar vara där jag har huvudet i sängen.
Han har vart ensam hemma hela sommaren och haft fester konstant hela sommaren, helg som vardag.
Har ju vart jätteroligt när jag ska upp tidigt på vardagarna.
Nu är han igång igen. Okej, det är ju lördag och allt men ändå. HELA SOMMAREN??!
Räcker det inte nu, jag är trött på hans tunga hiphop musik!!
Om han nödvändigtvis MÅSTE spela så hög musik kan han väl åtminstone spela BRA musik?

Okej, över till roligare saker.
Vi har planerat in en tripp till ullared på måndag! Jag, Helena, Linn och kanske Rebecka.
Wohooooo det ska bli kul.

Nu ska jag väl lägga mig och titta på film och sen sova.
(Om jag kan somna med musiken och basen vägg i vägg då vill säga).
Jag vet att jag säkert låter som en gnällkärring men va fan.
Jag har stått ut med det snällt hela jävla sommaren.
Nu får det bannemej va nog.

Kommentarer
Postat av: Erik

Säg till? / Stefan

2009-09-06 @ 03:36:01
Postat av: Anonym

vadfå ERik?

2009-09-06 @ 03:36:13
Postat av: Rebecks

Meeh, tror inte jag kan på måndag iaf, ska ringa skola o arbetsförmedlingen o vara viktig o sånt, vill ni åka igen typ i oktober/november?

2009-09-06 @ 11:47:53
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

ååh vad jag känner igen det där! min granne på övervåningen är likadan, lch hans flickvn bor i andra lägenheten på övervåningen så do låter dörrarna i trapphuset stå öppna ibland så det strömmar ut musik, och fester konstant, OCH DÅLIG hip hop. man blir så less, men värst r ju att höra nr dom kommer igång och har sex:P

2009-09-10 @ 13:19:24
URL: http://frommywindowabove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0