Lite redhead

För det första: Jag har typ blivit redhead.
Jag tänkte inte på det förrän igår när jag tog kort på flätor som Emmy gjorde på mig.
Tänkte att det kanske bara var blixten på kameran som gjorde det, men idag när jag kom ut ur duschen såg jag att det faktiskt är ganska mycket rött i håret.
Och för det andra: Jag har precis kommit hem från stan med Emmy. Jag köpte en kjol och ett linne på Monki. (inget av det stod på min shoppinglista, jag som hade lovat mig själv att inte avvika från listan!)


Kommentarer
Postat av: Rebecks

wööööw kan emmy göra finskbensflätor! Det är så himla fint!

2009-09-27 @ 16:16:18
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: sarah

ågg vilken fin! more red, det klär dig!!!

2009-09-27 @ 21:16:18
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ågg vilken fin! more red, det klär dig!!!

2009-09-27 @ 21:16:26
Postat av: linnsan

åh åh åh vad fina flätor, framför allt den översta ! love it :)

2009-09-30 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0