Bara en timme kvar!

En timme kvar tills jag slutar och jag och Linus tar en snabb sväng förbi stan och sen åker upp till Tjörn!
Då ska vi äta räkor i stora lass. Gud så gott.

Mitt chokladsug har förövrigt hållt i sig och idag har jag druckit 2 koppar varm choklad och ätit en japp och en daim.
Jag måste lugna mig med chokladen alltså.

Imorgon åker Helena till USA. Jag är så sjukt avundsjuk, jag vill med!!
Och Sarah och Marlena går på semester en vecka. Det kommer bli så tomt på rasterna på jobbet då. Bara jag och killarna. Blääääää. Nej så jobbigt blir det väl inte men det blir tråkigt i alla fall.


                                        Vårt lunchgäng! (Sarahs bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0