Chokladsug

Igår åt jag 3 plopp som tog slut på ett kick.
Idag åt jag en sportlunch, twix och en halv plopp.
Jag behövde verkligen ha det, jag kunde inte stoppa mig själv
Är mensen på gång kanske?
Tror det ja.

Bytte till mig nån grön tröjgrej och en jacka på Bytiken idag. Inget jag egentligen ville ha men jag hade ju redan lämnat in mina kläder så nåt fick jag ju ta. Vet dock inte om jag kommer använda det. Men de hade faktiskt inte så mycket att hänga i granen. Inte när jag var där i alla fall.
Eller så är det jag som har lite svårt för använda saker. Ja, så är det nog.
Och så köpte jag en kofta på Kappahl. Ska nog in till stan och titta på mer höstkläder och skor i stan på lördag när vi kommit hem från Tjörn.

Åh jag kan knappt vänta tills imorn efter jobbet då jag och Linus åker upp till Tjörn!
Ska bli så lugnt och skönt. Lugnt och skönt och avslappnande. mmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0