Idag

Idag ska vi på afterwork efter jobbet för många slutar osv.
Jag hade vart en av dom som slutat om jag inte hade fått förlängt, woho!
Förresten, Marlena har bakat världens godaste kladdkaka med vitchoklad som vi äter här idag.

Igår åkte jag raka vägen till stan efter jobbet och träffade Rebecka.
Köpte en jeansskjorta, kofta, torrschampop (ska testa det hade jag tänkt), nagelfil och ett diadem.
Bara massa kap! Jag är så nöjd så.
Sedan åt vi nachotallrik på nån miniuteservering.
Eftersom jag glömde kameran hemma då så har jag inga kort från igår. Lite småtråkigt.

Imorgon kommer bilder från afterworken i alla fall.
Nu ska jag fortsätta jobba och längta tills klockan blir 17 och min 2 veckors långa semester börjar.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Var låg uteserveringen? haha jag blev hungrig nu :P palla att du inte kommer hem, vill ju prata om allt som hände idag :O

2009-08-28 @ 17:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0