Snart helg, äntligen!

Jag behöver helg nu så himla mycket! Behöver sova ut och vila upp mig. Är helt slut på jobbet nu ju.
Imorgon ska jag och Linus till liseberg efter jobbet och sen bio för att fira vår 10månadersdag som är på lördag. Det ska bli så mysigt.
Och hoppas vädret håller i sig så vi kan åka och sola och bada på lördag!

Om jag inte får något jobb nu när jobbet på växeln är slut så ska jag nog börja plugga igen i november. Har faktiskt nästan blivit lite småsugen. Fast jag vet inte. Får jag något jobb är det nog mycket möjligt att jag skjuter på pluggandet lite ändå. Men om jag blir tvungen att plugga är ju faktiskt inte det hela världen har jag kommit fram till!

Äsch jag har väl inget vettigt att skriva egentligen.
Här kommer en bild på mig och Linus på väg till bussen efter jobbet igår


Nu ska jag raka benen, prova tröjan som jag köpte idag, kanske städa i garderoben och sen titta på the hills.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0