Utekväll på Trädgårn

Kvällen igår började med att vi var hos mig. Vi åt nachotallrik, spelade ölspelet, sjöng singstar och spelade tjejsnack.  Haha, tjejsnack är tråkigt att spela när man är äldre än 10 år, så är det bara.

Vi drog sedan in till stan där vi mötte upp min gamla roomie Christian, Kim, Ekstrand och Moe.
Sedan drog vi till trädgårn och dansade!

                                           Helena, jag och Rebecka


                                                   Beccsie i kön


                                             Jag och Helena i kön


                                                Kim och Christian


Fler bilder kommer nog sen! För det finns en hel del kvar att se.

Nu ska jag fortsätta städa så det är fint tills familjen kommer hem från Gotland inatt.

Kommentarer
Postat av: beccsie

HAhAH! Jag ser ut som en ensam hund :O

Jag vill ha freaky bilden med han freaket!

Vi tar allt imon :)

2009-08-01 @ 15:58:42
Postat av: marlena i växeln

Du hade den snygga klänningen! även att man bara såg lite av den...=) ses på måndag tjejen!kram

2009-08-02 @ 00:49:35
URL: http://minnamarlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0