Blablabla

Jag har egentligen inget alls att skriva. Gör det mest bara för att liksom.
Tjörn var i alla fall mysigt. Vi sov i tält. Det var lite kallt, tältet rasade in och luften försvann ur min madrass. Men vi hade i alla fall varandra!
 
Jag när vi åt räkor i fredags.

Har som sagt inget att skriva.. Jag har köpt lite grejer det senaste.

Här ser ni det. En kofta, ett diadem, en kjol och en blus.

10 arbetsdagar kvar. Jag längtar nästa tills det är slut och jag får lite ledighet.
Inte överdrivet roligt att ha jobbat hela sommaren. Men men, så är det ibland.
Det är ju bättre än att inte haft något jobb alls.


Kommentarer
Postat av: Emmy

hej lauren conrad :D

2009-08-16 @ 22:19:17
Postat av: Nea

va söt du är :) // nea

2009-08-17 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0