Edward Finnigans upprättelse

Nu när det knappt ringer något på jobbet så sitter många och läser mellan samtalen för att få tiden att gå.
Man hinner faktiskt få läst jättemycket.
Jag läser Edward Finnigans upprättelse, skriven av Roslund och Hellström.
I början tyckte jag den var sådär. Men ju längre jag kommer desto mer fast i den blir jag.
Ett livsöde utöver det vanliga. Åh jag vill läsa färdigt den nu!


Ikväll ska jag och Linus gå på Harry Potter på bio med Linus familj. Ska bli jätteroligt.

Förresten så är jag jättenöjd med min kamera och det känns härligt!

Kommentarer
Postat av: marlena i växeln

haha...bloggar och läser böcker på jobbet, LYX! hihi

2009-07-16 @ 15:58:37
URL: http://minnamarlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0