Pälsdjursallergi är sämst

Pga min pälsdjursallergi så har jag svårt att vistas hos kompisar som har pälsdjur. Hundar brukar i de flesta fall funka, men katter funkar i princip inte alls. Jättetråkigt att ett djur ska stå i vägen för ifall jag ska kunna komma på besök eller inte. Min mosters familj har jag exempelvis inte kunnat vara hemma hos på typ 2 år kanske..

Hur som helst så skulle jag själv väldigt gärna vilja ha en katt, men av skäl jag nyss nämde går inte det.
Dock har jag fått nyss om en kattras sibirisk tiger som ska vara bra för allergiker.
Kanske man kan låna hem nån någon gång för att testa? Hade ju vart så mysigt.
Fast jag som är så superduper allergisk tål nog ingen katt alls. Moster har ju en allergivänligkatt men jag är lika allergisk mot den ändå.

                 söt!

Nu ska jag titta på Paris Hilton's my new bff, haha.


Kommentarer
Postat av: Nina

söööt =)

2009-07-15 @ 12:32:08
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0