Fika med Beccsi

Värsta dagen på jobbet idag. Ögonen tårades vid flera tillfällen för att jag var så trött och otaggad.
Men jag blev genast lite piggare när jag slutat och åkte in till stan för att träffa Rebecka.
Vi satte oss ute på nåt café på avenyn och delade på en grekisk sallad och drack iste.
Det var mycket mysigt och trevligt, i alla fall tills det började regna och vi begav oss hemåt.
En välbehövlig stund med min Beccsi.

 

 
Nu ska jag titta på Lipstick jungle och sen Prison break, om jag orkar vara vaken så länge vill säga.

Kommentarer
Postat av: Rebecks

<3

2009-07-06 @ 21:19:18
Postat av: sarah i växeln

wihu nej det var uppehåll =) wio wio, men vi åkte, åt och spelade mest, blev inte så mkt Lotta, hehe.. I'm väldigt trött idag! Vi ses på fika!

2009-07-07 @ 09:15:40
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0