Ensam i Linus läskiga hus

Linus är på match och jag är ensam hemma hos honom.
Snart ska jag laga couscous och falafel som ska vara klar när han kommer hem.
Alldeles nyss fick jag ett infall och stressade ner mig till bussen och tog den till Ica Maxi för att köpa en kräm.
Sedan gick jag en rask promenad hem och kom hem igen på mindre än 10 minuter. Hur jag lyckades med det utan att typ dö vet jag inte.

Nu ligger jag i alla fall i soffan och tittar på The Cougar (som förövrigt är ett oerhört tråkigt program) och myser i nån av Linus alla fotbollströjor. Vet inte vilket lag det är men tror att det är Inter?

Förresten så ringde morfar förut och bjöd dit mig på middag på torsdag efter jobbet. Det ska bli trevigt.

Jag vet inte ens om jag kommer orka laga mat nu, känner mig helt sjuk. Ont i halsen, tung i huvudet och snuvig och blä. Är typ livrädd för att det är svininfluensan som ligger där och lurar. Peppar peppar ta i trä!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej nej nej inte bli sjuk nu! Du MÅSTE vara frisk på fredag :(:(

2009-07-28 @ 19:37:38
Postat av: Daniel

Näe ingen svingrej nu! Vila å krya!

2009-07-29 @ 14:45:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0