Godmorgon

Inte så god morgon egentligen, vaknade upp med ett munsår typ nästan inne i munnen, på insidan av läppen. Inte särskilt trevligt alls. Och inte kan jag sätta salva där heller när det är i munnen..

Jag funderar på att köpa en ny kamera, min krånglar ju och fastnar lite då och då. (Köp aldrig en kodak kamera, den har bara inneburit problem för mig och massa kontakt med företaget). Plus att jag vill ha en som är lite bättre.
Vet bara inte vad jag ska ha för någon.

Det blev inget firande av Pook för min del pga att jag var lite nedstämd och inte riktigt kände för det. Men jag hoppas att ni som var där hade det jätteroligt och att Pook fick en toppenfödelsedag!

Igårkväll satt jag istället och tittade igenom massa gamla bilder på datorn.
Här kommer ett urval bara för att jag inte har något bättre för mig just nu haha.

         

        

(Jag som brunhårig längst till vänster i bilden på första raden och även på andra raden. haha)
  

Kommentarer
Postat av: sarah

wow vilka fynd du gjort!!! jo den sistnämnda kameran är ju perfekt, du behöver inte köpa till vidvinkel eller teleobjektiv, allt i ett. den är nog väldigt smidig och Canon är BÄST! Om du inte vill avancera och gå på helt system. har kompis som har en liknande den sista lite "enklare" skitbra och mer en kamera man kan ta med sig överallt=)

2009-07-12 @ 13:45:14
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: tack så jättemycket!



vilken fin blogg du har!

& söt är du också. :)

kram.

2009-07-12 @ 13:47:39
URL: http://eburt.devote.se
Postat av: ebba

sv; absolut det tycker jag verkligen!

om man är osäker på att skaffa systemkamera, så ska man inte skaffa det.

En systemkamera ska slitas ut, haha!

Jag började med en lättare kamera i början.

Den som du har hittat nu, är både prisvärd och mycket bra! Den har ju 12,1 megapixlar.



så en stor tummenupp för den! Och ett tydligt JA!

köp den absolut, och om man börjar intressara sig för foto ännu mer, så är det ju bara att gå över till en systemkamera.

Men den kameran du hittade är ju så nära en systemkamera man kan komma!



Hoppas jag var till hjälp, kram! :)

2009-07-12 @ 14:56:59
URL: http://eburt.devote.se
Postat av: Rebecks

YEAH taaa den :D Canon är bäst :D

Sjukt fin bild på dig o mig (I en jättes lugg)

Saknar dig hjärtat!

2009-07-12 @ 17:36:27
Postat av: marlena i växeln

brunhårig, vilken skillnad! axel har också en sån där snygg myggmössa! så sexigt...=)

2009-07-13 @ 22:24:39
URL: http://minnamarlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0