Städning snart

Nu har jag beställt hem kameran! Den beräknas komma i slutet på veckan, jag längtar!

En halvtimme kvar tills jag slutar jobbet. Då blir det mer jobb för hemma ska jag hjälpa mamma att städa, men det blir säkert trevligt ändå.

Helgen är förresten planerad. Fredag blir det bowling med Linus, Helena och Niklas och sen hem till Niklas.
Vi skulle egentligen gått på liseberg på lördag en heldag men vi skjuter upp det eftersom det säkert kommer vara massa folk med tanke på Gothia Cup här.
Och på söndag ska vi fyra nog åka till Borås äventyrsbad och bada!

Så det är absolut en helg att se fram emot. (Som att man inte ser fram emot alla helger haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0