Fredagsmys

Harry Potter igår var bra! Inte som boken dock. Och jag höll på att somna några gånger men det var bara för att det var så sent och jag var så mätt efter maten på Amazing Thai.

Idag har vårt lunchgäng haft fredagsmys! Alla hade med sig fika och vi hade ett litet knytkalas med massa gott på fikarasten.

Efter jobbet blir det att fort åka till Linus och duscha och göra oss iordning för sen ska vi iväg och bowla med Helena och Niklas. Och efter det ska vi hem till Niklas.
Så det ska bli en trevlig kväll!
Bilder från det kommer säkert upp här imorgon!

Var förresten på systemet igår och handlade inför ikväll. Min andra gång jag var där haha. Konstigt att det ska vara så nervöst att gå in där! Jag är ju faktiskt tillräckligt gammal att göra det så det borde ju inte vara så nervöst...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

filmer är tyvärr aldrig lika bra som böckerna, men vill gärna se filmen ändå =)

2009-07-17 @ 18:28:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0