Fröken Städ

Efter jobbet idag åkte jag, mor och far till min gamla lägenhet för att göra klart det sista innan vi lämnar den till nästa boende.
Det var mycket städning som behövde göras och toaletterna blev mitt främsta uppdrag. Fräscht.

För er som inte vet det så har jag bott hemifrån i cirka 5 månader, hyrde i andra hand av mina föräldrar som flyttade till radhus. Men eftersom jag tog uppehåll från skolan och därmed inte fick mer lån och inte hade jobb  för tillfället så blev jag tvungen att säga upp lägenheten och flytta hem till familjen igen.
Inte det roligaste som kan hända när man har vant sig vid att bo på egen hand och slippa allt tjat. Ni kan ju tänka er själva?
Men det får funka för stunden.


Min städoutfit (haha kolla fingret)

Imorgon är det fredag, gud så härligt! Vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Nilla

HAHAHA FINGRET JA DÖR! :D

jag om någon vet hur du känner dig..de suuger as mkt att bo hemma igen efter att man väl fått känna på friheten! :)

PUSS*

2009-06-27 @ 17:41:34
URL: http://nillus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0