Fredag

Jag kan inte ens förklara med ord hur gott det är att det är fredag. Och jag tror inte jag behöver det heller, för jag antar väl att alla känner likadant?

Idag blir det bara hemmamys för min del. Vilket innebär idoltittande med familjen och äta räkmacka. mmm.
Imorgon däremot, då är det full rulle.
Åka till stan och köpa grejer till tröjan jag ska göra, köpa glas, beställa ett nytt id-kort, göra tacopaj och eventuellt sy kjolen.

Nej, nu ska jag gå och raka benen och lägga en ansiktsmask.

 


Kommentarer
Postat av: EssA

Ojoj, göra en TRÖJA också? Jesus... Kreativt!



Vem åker ut ur Idol ikväll?

2009-11-06 @ 21:38:59
URL: http://hadjegat.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjaaaaa hoppas du har det bra! hur gar det pa jobbet. hort ngt fran lilly baby?? har ar det gott och varmt, ligger i hangmattan och latar mig, hehe.. nu har jag uppdaterat lite resdagbok sa nu skall jag hem till hyddan igen. halsa allihopa. kramar

2009-11-07 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0