Dålig dag. Redan

Imorse vaknade jag av att ett nummer som började på 366 ringde. Och det brukar ju vara skolor. Men när jag tryckte på svara-knappen så dog min mobil! Och jag har ingen laddare hos Linus! Jag kan tänka mig att det var någon som hittat mig på Vikarien.se som ringde och ville att jag skulle vikariera. Åhhhhh och nu missar jag det bara för det.

Och att jag fick så lite kommentarer om håret av alla som läste inlägget får mig ju bara att bli ännu mer osäker på håret.
Åhhhhhhh.
Igår när jag var klar tyckte jag det var jättebra. När jag kom hem hade det ändrats och jag tyckte det var ovant men att man nog vänjer sig. Och nu tycker jag bara det ser konstigt ut. Jag vill bara vänja mig snabbt snabbt snabbt!
Och så vill jag att andra människor också ska tycka att jag passar i det. Bläääää.

Det är helt enkelt ingen bra dag idag. Och dagen har knappt ens börjat. Kul.
Lika bra att gå och lägga mig igen och sova bort hela den här jävla dagen.


Här är en wannabe-rebecka bild eftersom hennes var så fin.

Kommentarer
Postat av: Rebecks

Men baby :( Fin bild,hihi :) o ditt hår var visst fint! <3 Ändra ej, kanske får se det live imorgon :)

2009-09-09 @ 09:51:23
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: Emilina

visst är kläder och accessoarer underbart! och håret var fint sandra! :)

2009-09-09 @ 15:01:02
URL: http://eanderberg.blogg.se/
Postat av: sarah

åhhhh vad fin du blev i brunt hår!!! jag har slingat blonda slingor, det du ;) haft en bra semester? kul att komma tillbaka på måndag? kram

2009-09-09 @ 16:27:55
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0