Gummistövlar och snaggat

Vid middagsbordet hemma idag börjades det prata om hur jag ska göra håret när jag ska till frisören på tisdag.
Förslag som dök upp var bland annat: Färga det grönsvart eller snagga av det på ena sidan.
Snagga på ena sidan är tydligen något som är mycket populärt i Hollywood sa Emmy. Carmen Electra har gjort det sa hon?
Bilden nere till höger visar hur jag skulle se ut om jag beslutar mig för det.
Det måste vara någon högre makt som gav mig ett tecken med vinden på att det är rätt att göra.

Förresten så har jag köpt ett par gummistövlar. Tyckte det passade bra till detta skitväder.


Kommentarer
Postat av: Pook

Snagga dig och färga det grönsvart, hade vart sketacoolt

2009-09-05 @ 01:04:45
Postat av: KATT

svar: de är från någon sjuk butik i angered :) haha kostade mig 200 spänn! seriöst? :p



tror du att du vågar snagga ena sidan? :) de hade varit tufft! och usch gummistövlar skulle vara gratis för göteborgare!

2009-09-05 @ 10:13:39
URL: http://kkatt.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0